Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Je kunt ons op werkdagen van 11.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's middags bellen al je vragen naar 046-208 0010. Mailen kan uiteraard ook. Stuur je vraag naar info@kerstvoorthuisbestellen.nl en we zullen je mail zo spoedig mogelijk beantwoorden. 
Hieronder kun je antwoorden op alle veelgestelde vragen vinden. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag hier ook al tussen. 


Aanpassingen van producten en menu's

Kan ik gerechten aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk gerechten aan te passen. 

Kan de HIGH TEA ook Vega? 

Ja, dan passen we het beleg aan. Bestel dan de VEGA high tea voor 1 persoon. 

Kan ik het 4 gangenmenu aanpassen? 
Helaas is het niet mogelijk om onze 4 gangen menu's aan te passen. Wél is het mogelijk om losse gerechten te bestellen en zo jouw perfecte 4 gangenmenu zelf samen te stellen.

Is het mogelijk de high tea aangepast te maken voor zwangere vrouwen?
Dat is mogelijk, bestel dan de VEGA high tea voor 1 persoon.


Allergenen

Waar kan ik informatie vinden over allergenen?

Informatie over allergenen is hier te vinden.

Kunnen de gerechten ook gluten-/lactosevrij?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden en is er altijd wel een alternatief. Helaas is het met Kerst niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de verwachte drukte. 

Andere allergieën?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden en is er altijd wel een alternatief. Helaas is het met Kerst niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de verwachte drukte. 

Worden producten apart verpakt (i.v.m. allergieën) ?
De sauzen zitten apart in een bakje. Veel gerechten zitten bij elkaar in de doos verpakt.

Is het kindermenu glutenvrij?
De brownie is niet glutenvrij, de rest wel.


Bestellingen

Kan ik nog iets wijzigen in mijn bestelling? 
Helaas kunnen we handmatig geen aanpassingen doen in de bestellingen. Wil je bijvoorbeeld een deel van je bestelling annuleren? Dan willen we je vragen je hele bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Vanaf 19 december is annuleren niet meer mogelijk vanwege alle getroffen voorbereidingen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling? 
Wat vervelend dat je geen bevestiging ontvangen hebt. Heb je je ongewenste mail al gecheckt? Staat ook hier geen bevestiging in, neem dan telefonisch of via mail contact met ons op. Dan kijken we handmatig na of de bestelling goed doorgekomen is.

Ik kan niet online betalen, kan ik ook in de zaak bij het afhalen betalen? 
Helaas is het niet mogelijk om bij afhalen te betalen. 

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ik werd niet doorgestuurd naar de betaalsite?/ Het lukte niet met betalen via Ideal?
Lukt het niet om online te betalen? Neem dan telefonisch of via mail contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat je een betaalverzoek ontvangt. Let op! Je bestelling is pas definitief na ontvangst van de betaling. 

Bestelling annuleren
Je kunt tot 19 december je bestelling annuleren. Je ontvangt dan een tegoedbon van het bestede bedrag. Na 19 december is het helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren vanwege alle getroffen voorbereidingen. 

Kan ik de bestelling ook telefonisch doorgeven?  
Helaas is het niet mogelijk om telefonisch je bestelling door te geven. Onze bestelsite is heel erg gebruiksvriendelijk. Lukt het toch niet? Neem dan telefonisch contact met ons op. We doorlopen graag alle stappen met je.

Ik wil nog iets bijbestellen 
Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Vermeld in het opmerkingenveld het bestelnummer van je eerste bestelling en de mededeling dat dit een aanvulling is. 


Afhalen

Wat zijn de afhaaltijden van de arrangementen?

Dinerboxen kunnen op 24 december afgehaald worden tussen 15.00u en 17.00u in het door jou gekozen tijdvak en op de door jou gekozen locatie. Op 25 en 26 december kunnen de boxen afgehaald worden tussen 14.00u en 16.00u in het door jou gekozen tijdvak en de door jou gekozen locatie. Voor onze tapasplanken en proeverijboxen gelden dezelfde afhaaltijden als voor de dinerboxen.

Wat zijn de afhaaltijden voor de high tea?

De high tea kan opgehaald worden tussen 11.30u en 12.00u op de door jou gekozen locatie en de door jou gekozen dag.

Kan het diner tegelijk met een high tea afgehaald worden?
Omdat we alles vers bereiden is het helaas niet mogelijk om arrangementen samen af te halen.

Kan er niet meer afgehaald worden bij WINDRAAK31 of de Eetwinkel by LUNA? 

Dat klopt, in verband met gebrek aan parkeergelegenheid op deze locaties zijn onze afhaallocaties veranderd naar LUNA Eten en Drinken Stein en Handelsweg 37 in Geleen.


Overige vragen

Diner liever tussen de middag?
Liever tussen de middag genieten van het diner i.p.v. in de avond? Bestel dan voor een dag eerder. Alle gerechten worden vers gemaakt en kunnen prima de volgende dag gegeten worden. 

Kan ik mijn bestelling met een cadeaukaart betalen?

Het is niet mogelijk bestellingen met een cadeaukaart te betalen. 

Kun je punten sparen bij je Kerst voor Thuis bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om punten te sparen bij een online bestelling.