Home » FAQ

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Je kunt ons 7 dagen per week van 10 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's middags bellen met al je vragen op 046-208 0010. Mailen kan uiteraard ook. Stuur je vraag naar info@kerstvoorthuisbestellen.nl en we zullen je mail zo spoedig mogelijk beantwoorden. 
Hieronder kun je antwoorden op alle veelgestelde vragen vinden. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag hier ook al tussen. 


Aanpassingen van producten en menu's

Kan het ONTBIJT ook Vega?  

Ja dit kan. Je kunt ons VEGA ontbijt gewoon vinden op de bestelpagina.

Kan de HIGH TEA ook Vega? 

Ja, dan passen we de sandwiches aan. Zet in het opmerkingenveld van je bestelling dat je graag de VEGA variant wil. 

Kan ik het 4 gangenmenu aanpassen? 
Helaas is het niet mogelijk om onze 4 gangen menu's aan te passen. Wél is het mogelijk om losse gerechten te bestellen en zo jouw perfecte 4 gangenmenu zelf samen te stellen.

Black angus steak is hier de keuze voor doorbakken/medium?
Op de opwarminstructie kun je hier alle informatie over terug vinden. Klik HIER om naar de opwarminstructie te gaan. 

Is het mogelijk om beleg of een broodje te vervangen door iets anders?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden maar helaas is het met Kerst niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de te verwachten drukte. 
Misschien lukt het wel om onderling te ruilen zodat iedereen kan eten wat ze lekker vinden/kunnen eten i.v.m. intolerantie. 


Allergenen

Zijn de producten ook geschikt voor een pinda/notenallergie? 
Ontbijt - Nee 
High tea - Nee 
Diner -  Bij enkele gerechten zit notenkruim, dat kun je zelf weglaten maar helaas kunnen we kruisbesmetting niet uitsluiten. Ook kunnen alle gerechten sporen van noten en pinda's bevatten.

Kan het ook gluten-/lactosevrij?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden en is er altijd wel een alternatief. Helaas is het met Kerst niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de verwachte drukte. 

Zijn de producten ook geschikt voor een pinda/notenallergie? 
Ontbijt - Nee 
High tea - Nee 
Diner -  Bij enkele gerechten zit notenkruim, dit kun je zelf weglaten maar helaas kunnen we kruisbesmetting niet uitsluiten. Ook kunnen alle gerechten sporen van bevatten.

Andere allergieën?
In onze restaurants proberen we hier altijd zoveel mogelijk rekening mee te houden en is er altijd wel een alternatief. Helaas is het met Kerst niet mogelijk om dit soort wijzigingen te doen i.v.m. de verwachte drukte. 


Bestellingen

Kan ik nog iets wijzigen in mijn bestelling? 
Helaas kunnen we handmatig geen aanpassingen doen in de bestellingen. Wil je bijvoorbeeld een deel van je bestelling annuleren? Dan willen we je vragen je hele bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Vanaf 20 december is annuleren niet meer mogelijk vanwege alle getroffen voorbereidingen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling? 
Wat vervelend dat je geen bevestiging ontvangen hebt. Heb je je ongewenste mail al gecheckt? Staat ook hier geen bevestiging in, neem dan telefonisch of via mail contact met ons op. Dan kijken we handmatig na of de bestelling goed doorgekomen is.

Ik kan niet online betalen, kan ik ook in de zaak bij het afhalen betalen? 
Helaas is het niet mogelijk om bij afhalen te betalen. 

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ik werd niet doorgestuurd naar de betaalsite?/ Het lukte niet met betalen via Ideal?
Lukt het niet om online te betalen? Neem dan telefonisch of via mail contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat je een betaalverzoek ontvangt. Let op! Je bestelling is pas definitief na ontvangst van de betaling. 

Bestelling annuleren
Je kunt tot 20 december je bestelling annuleren. Je krijgt ontvangt dan een tegoedbon van het bestede bedrag. Na 20 december is het helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren vanwege alle getroffen voorbereidingen. 

Kan ik de bestelling ook telefonisch doorgeven?  
Helaas is het niet mogelijk om telefonisch je bestelling door te geven. Onze bestelsite is heel erg gebruiksvriendelijk. Lukt het toch niet? Neem dan telefonisch contact met ons op. We doorlopen graag alle stappen met je.

Ik wil nog iets bijbestellen 
Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Vermeld in het opmerkingenveld het bestelnummer van je eerste bestelling en de mededeling dat dit een aanvulling is. 


Afhalen/bezorgen

Kan ik het ook eerder of later ophalen dan de bestaande tijdvakken? 
High tea zou eventueel wel iets later opgehaald kunnen worden. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.
Diner kan niet eerder of later opgehaald worden, wel kan het diner de dag van te voren al opgehaald worden. Dit kan heel goed de dag erna pas gegeten worden.

Kan ik de ophaaltijd nog veranderen? 
Wil je toch liever een ander ophaalmoment kiezen? Neem dan telefonisch contact met ons op, dan passen wij het aan. 

Kan ik ook voor iemand anders bestellen en het daar laten afleveren? 
Dit kan voor het ontbijt (mits dit binnen ons bezorggebied valt). In de bestelling kunnen je kiezen voor een ander afleveradres. Dan zorgen wij voor de rest! High tea en diner kunnen alleen afgehaald worden.  


Overige vragen

Diner liever tussen de middag?
Liever tussen de middag genieten van het diner i.p.v. in de avond? Bestel dan voor een dag eerder. Alle gerechten worden vers gemaakt en kunnen prima de volgende dag gegeten worden. 

High tea op vrijdag 24 december
Vanwege de verwachte
voorbereidingsdrukte van Kerst voor thuis zal het niet mogelijk zijn onze gewone high tea to go te bestellen op 24 december.